Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Ida Söderblom - 4 maj 2012 12:24

jääs! slog mitt eget person bästa på rundan genom byn, utan att ens försöka.. :) 27 minuter tog det.. minns inte riktigt vad det tog i början av januari förra året, men nog tror jag det var nå mellan 40-45 minuter? :P


kylbägen är packad, så nu bär det av ner på byn :) promenixa lite, köpa micorn åt Eriik, grillning hos Andy med familj.. så får vi se om dagen/kvällen har något  mer att bjuda på..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 maj 2012 10:49

Kycklingen ligger i marinad, en hallonpaj med knäcktäcke står i ugnen.. bara den är klar ska jag packa ner lite mellisar och åka ner på byn :)

dock så måste ju pajen svalna lite innan jag kan packa ner den, så därför får det bli en promenix genom byn innan jag åker ner oxå.. även om jag å Teresa skulle ut å gå på byn så skadar det ju inte med två promenixar i solen :) lite D-vitamin boost för kroppen..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 maj 2012 09:19

Fredag, och ingen Eriik kommer hem till helgen.. bläää!

men men, ingen vägning idag heller, nu kör vi på en gång i månaden så jag slipper bli nedstämd varje fredag.. för det spelar ingen roll hur gravid jag är så svider de lika mycket varje gång vågen inte visar minus..


undra vad denna dag har att erbjuda? precis ätit frulle, ska ta fram nå kyckling ur frysen å lägga i marinad.. kanske hittar jag någon att grilla med, annars så får jag väl grilla själv här hemma.. :P

ska ner på byn vid 14tiden å köpa en begagnad micro till cheven.. blir lättare för Eriik att kunna värma sin mat vart han än är om han har cheven med sig :)

en promenix ska jag hinna med innan det oxå, min ländrygg mår så mycket bättre då..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards