Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Ida Söderblom - 6 maj 2012 21:28

varit en oerhört låååång och tråkig söndag.. jag har inte gjort nå, förutom gått en promenix å lagat lite mat.. men jag har inte heller haft någon inspiration till att göra nå annat heller för den delen..

och så fortsätter nog kvällen, därför går jag nog å lägger mig redan nu ;) för när jag då vaknar imorgon äre bara 1 natt till så kommer Päälsk hem sen :)


imorgon står det iaf tvättstuga på schemat här hemma, och dammsugning.. hoppas det är soligt imorgon, ja iaf plusgrader, så den här snön som kom fortsätter att tina bort.. jag vill ju plocka fram utemöblerna, kratta på gården och börja fixa å trixa lite här hemma på gården..


men nu blir sängen, läsa nått kapitel och sedan sova..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 maj 2012 17:36

det är inte alltid så himla roligt att göra mat åt sig själv.. Eriiks matlådor för nästa vecka står redan i frysen, fattas väl någon kanske.. så därför bestämde jag mig för att prova något nyss idag.. :) makaronipizza.. okokta makaroner, lite korv, paprika, ost å en äggstanning.. vi får väl se vad de blir av det hela.. det försvann iaf lite korv ur frysen ;)


tror jag ska bege mig ut i slasket på en promenix efter maten, har så fruktansvärt tråkigt här hemma idag så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.. så en promenix å lite pyssel blir nog bra :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 maj 2012 12:47

idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon.. :) klev inte upp förens 11:20, riktigt skönt.. nog för att jag inte sov fram tills dess, men låg som typ i dvala kanske? skönt vare iaf :)


det har iaf slutat snöa ute, och det är 5 plusgrader.. så förhoppningsvis så tinar snön som kom igår fort fort fort fort fortare än fortast! :P

sen tror jaag inte den här dagen har så mycket att erbjuda.. ska nog mest bara plocka undan lite här hemma, gå en promenix och slöa i soffan.. känner inte för nå annat iaf..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards