Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Äntligen tisdag! :)

Av Ida Söderblom - 22 maj 2012 09:29

wiihoo! äntligen tisdag och mindre än 12 timmar kvar tills min snygging står på perrongen i Boden! :D


sotaren har varit här, och allt såg bra ut.. så det är bara att elda på tyckte han.. :P då jag sa att vi slagit av värmen för några veckor sedan blev han chockad att vi ändå höll så pass varmt inne.. bra isolerat hus är svaret! :) och när jag bad om ursäkt för att jag inte lyckats få ut stegen ordentligt så sa han "absolut ingen fara! den står ju på plats, det gör den inte på många ställen".. :) så jag och huset fick iaf betyget godkänt.. :P


så vad har dagen att erbjuda då? ska till Pite på föräldrautbildning, passa på att handla lite när jag ändå är där.. sedan blir väl hemma å äta nån middag för att sedan styra mot Boooooden och snyggaste killen i världen! :D nähä, vadå att jag har saknat honom.. haha


men vad ska jag då hitta på fram till kl 14 idag då det är dags att fara? funderar på att baka lite filurer.. ja, så får det nog bli.. men först glo på ett avsnitt av One Tree Hill :P

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards