Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ida Söderblom - 19 april 2012 22:22

Näe, nu tar jag och bäbbe å kryper ner under täcket innan vi somnar här i soffan.. ögon går i kors efter att ha sett en halv film, får se klart imorgon :P haha..

sov inge vidare natten som var, får hoppas på bättre sömn nu istället..

nattinatt och sov gott..

pusspuss


- - -

Saknar dig så det värker i kroppen..

Av Ida Söderblom - 19 april 2012 19:49

Dagens kvart på cykeln är avverkad, och det känns riktigt bra :) Vad jag dock känner av är att kroppen är gravid.. haha! pulsen går upp för ingenting, men enligt barnmorskan är det precis som det ska.. en vilopuls närmare 100 (!?) är inte onormalt under en graviditet.. :P


tyvärr vart det ingen promenix idag som jag hade tänkt.. däremot så vart det en timmes snöskottning på gården.. en stig till eldstaden ska fixas, för nu går det inte att gå på skaren längre ;)

dock så känns det in ländryggen när jag skottar, så jag får ta det lite försiktigt..

men framåt kommer jag iaf, bit för bit..


jag hade tänkt att kanske ta mig ett gympass till veckan, men det beror lite på när Eriik kommer hem och hur länge han blir ledig.. för om det blir som vi vill så blire en lite längre vistelse i fjällen än bara över helgen.. :)


äh, det är ju bara skit på tvn om kvällarna nu, kan de inte visa en film för en gångs skull å inte massa serier å repriser!? tror jag går ut å skottar lite till :P

pusspuss

Av Ida Söderblom - 19 april 2012 10:18

När min kära sambo ringer för att säga godnatt så kliver jag upp.. :P haha, men så äre när han jobbar natt och jag är morgonpigg.. och morgonpigg är verkligen något jag inte var innan jag fick besök i magen ;)


så vad händer idag? ingen som hellst aning.. tror jag ska gå en sväng med snabeldraken.. annars har jag ingen aning.. skotta lite på altanen kanske.. :) mycket har tinat bort, men långt ifrån allt..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards