Alla inlägg den 25 april 2012

Av Ida Söderblom - 25 april 2012 21:13

.. men slutade blaha.. tänker inte gå in på det mer än så, för uppenbarligen så får jag ju inte skriva ut mina känslor som jag vill.. om det är något jag inte gillar för tillfället så äre visst bäst att hålla tyst så inte nån tar det på fel sätt!? skit ner er! jag säger vad jag vill om jag anser att det passar.. det är väl upp till mig?

så ja, jag säger det ändå, och igen! just nu hatar jag Eriks jobb! spelar ingen roll.. just nu äre jobbigt.. och jag säger det bäst faan jag vill! om någon sedan tar det som att jag inte vill att han ska ha jobb så äre fel på den människan!


promenix med Teresa, Bella och Emmelie en sväng på byn idag, kalas för 3åringen Theo, 15 minuter på cykeln och jordgubbar till mellis.. :) det lyser upp min dag iaf..

nu går jag och lägger mig och hoppas på att vakna upp pigg och glad imorgon..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 25 april 2012 12:32

har letat runt lite på nätet men inte direkt hittat några gravid-bloggar att följa.. :( skulle vara roligt att följa andra, även om man är i olika delar av graviditeten..

extra roligt skulle det vara att följa någon som är i samma vecka :)


så om någon kan tipsa om några gravid-bloggar så gör det gärna!

speciellt om ni vet någon som har BF augusti-oktober typ :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards