Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ida Söderblom - 22 april 2012 21:50

Söndagar här hemma hos oss brukar vara Erik&Ida dagar, då vi tar hand om varandra lite extra innan det är dags för Eriik att åka till jobbet igen.. dagar då vi mest är hemma, gör det VI känner för.. men just idag är ingen sån dag, för denna söndag så har Eriik inte ens kommit hem ännu.. :( 7 dagar har han jobbat nu.. och som det verkar så kommer han inte hem förens på tisdag.. jag har sagt det förut, men jag säger det igen.. JAG SAKNAR DIG!


annars så har det stått grillat på schemat idag :) jag och Johanna åkte hem till Anders med familj och grillade lite, surrade och hade det trevligt.. vart sjukt sugen på kladdkaka så det vart att Teresa slängde ihop en på kvällskvisten.. mumma! :) det dära chokladsuget som jag har blir bara värre känns det som.. :P


nu ska jag ta min kvart på cykeln, sedan kika lite tv och äta mellis innan det är dags för sängen..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards