Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Träningspepp..

Av Ida Söderblom - 17 april 2012 21:26

Nu när min dumma förkylning börjar ge med sig så tänkte jag ta tag i det hära med träningen igen.. Har inte vägt mig här hemma på över 2 veckor, vet att det kommer visa plus.. men den enkla anledningen är att jag inte kunnat väga mig, måste ha ett nytt batteri och hoppas att det bara är det och att vågen inte har gått sönder..


även om jag är gravid nu så "behöver" jag inte gå upp i vikt, det finns mycket kvar på min kropp för bäbis att ta av.. och träning är bara bra under graviditeten :)

blir inte gymmet riktigt än då min nästäppa inte vill släppa.. barnmorskan tror att det mycket väl kan vara graviditetstäppa som dröjer sig kvar efter förkylningen, men jag hoppas på att så inte är fallet!


nu blir det promenixar och minst 15 min på cykeln/dag här hemma en vecka framöver, men start idag! :) så får vi se om jag är bättre i dumnäsan nästa vecka och kanske kan bege mig till gymmet då..

en kvart på cykeln kanske låter lite, men det är bättre att börja lätt än att jag ska få ont..


de lilla foglossningarna jag har fått ska inte få bli värre om jag får bestämma.. barnmorskan tyckte det var jättebra att jag gick en sväng när jag känner att det börjar göra ont, självklart kombinerat med att kanske vila en stund då och då.. men det släpper oftast lite om jag kommer igång och rör på mig :)


jag vill må bra, jag vill röra på mig och jag vill inte gå upp.. så länge jag mår bra, så mår Fröet bra.. och så länge Fröet mår bra så är jag nöjd! :)

 
 
Ingen bild

Maria

18 april 2012 16:05

Hejja Ida!!:)
You go girl!!!

Kramis!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards