Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ida Söderblom - 3 december 2010 22:55

jaha, vad säger ni? :)

enligt mig så var det rätt personer som kom till final av de som var kvar :) Jay har alltid varit en favorit hos mig och Minnah har verkligen blivit bättre tycker jag.. sen är det extra roligt att se en tjej och kille i final.. för visst är det första gången?


det var iaf burgare till middag.. usch å blä så less jag är på de.. haha :P tror det får bli kyckling här hemma imorgon.. mums!


imorgon ska vi även ut och geocacha med en kille från tyskland som vi aldrig träffat förut :) han tog kontakt med mig via geocaching.com och undrade om vi inte ville följa med honom på en vända när han var här.. och varför inte? :) så vi hoppas på att det inte är 25 minusgrader.. men just nu har vi iaf 20 minus.. hehe


passade även på att köpa saffran när vi var på affärn idag, så förhoppningsvis ska det hinnas med att bakas lite i helgen.. blir storforsens julmarknad på söndag.. mys! =)

nu se lite film och sedan sova..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 december 2010 19:25

japp, då var det äntligen fredag.. :) härligt härligt.. men tråkigt tråkigt att jag inte får ha nån praktik i december :(

men har iaf ringt till taxi och sagt att jag är intresserad, de hade ju ute en annons i annonsbladet nu i veckan :)


men nu bär det av ner på byn en sväng för att äta nå.. ingen av oss hade tänkt på att ta fram något ur frysen.. lyckat som vanligt :P men det bär fort av hemåt igen för lite fredagsmys..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 december 2010 09:07

Sista dagen på praktiken idag, får inte vara där i december för facket.. :( men men.. inte vet jag vad de hade tänkt jag skulle göra istället.. sitta hemma och ruttna? inte direkt så jag kommer få nå jobb iaf..


men nu ska jag kila ner på byn :) Kristina skulle bjuda mig på lunch idag.. :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards