Alla inlägg den 9 december 2010

Av Ida Söderblom - 9 december 2010 19:50

hade ju tänkt åka ner en sväng på byn ikväll när Erik ändå har hockeyträning, men jag kände att jag inte hade ork till de.. så jag stannar här hemma ikväll och plockar lite.. önskar bara jag hade de där panel-mojsarna så jag får hänga upp gardinerna.. men de får bli imorgon istället..


ska gå upp och starta en tvättmaskin nu, så jag har nå rena kläder ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 december 2010 17:48

ååh.. jag är tröttare än tröttast, ändå så sov jag till efter 11 idag.. antar att det är förkylningen som håller på att bryta ut.. :/


ska försöka fixa lite middag nu så bär det av ner på byn sen.. imorgon äre af som gäller och efter det ska vi till pite troligast.. sedan ska det göra ca 80 negerbollar! :P till Sikfors SK:s julfest..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 december 2010 11:52

Äntligen funkar våran tv igen :)

Eriks startade ju om boxen inatt när vi kom hem, å då fick vi ju tillbaka bilden, men inget ljud.. så vi vart mest less och gick å la oss..

Så nu imorse var de inte heller nå ljus, men efter att ha startat om boxen igen så kom ljudet tillbaka :)


Sen äre ju lite roligt att telia är så snabb på att kommentera när man skrivit ett inlägg om telia :) haha.. lite roligt måste jag säga.. ett plus i kanten för de!

Uppenbarligen så ska vi som blivit drabbade bli kompenserade på nå sätt oxå, så de hoppas vi på :)


nu ska jag peta i mig nån alvedon och fortsätta plocka här hemma.. hämtade ju ut gardineran till vardagsrummet igår.. hade tänkt få hänga upp dem men vi har ju inga sånna dära hållare för panelgardiner.. så får se om de kanske blir en sväng till pite och handla sånna :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 december 2010 00:47

ååh.. just nu är jag less på telia.. nog trodde jag tvn skulle funka när vi kom hem.. efter nån uppdatering å så, vi har bild.. men inget ljud!?

äh, bara att gå å lägga sig..


det gick iaf bra för Anton, de limmade och tejpade ihop näsan på honom..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards