Alla inlägg den 5 december 2010

Av Ida Söderblom - 5 december 2010 22:34

ja, nu äre dags för mig att gå å sova.. även om det inte är någon praktik imorgon så ska jag försöka komma upp i tid! :P

hade ju tänkt visa er lite bilder idag, men min mobil har rymt.. hittar den ingenstans, och självklart är den på ljudlös! :P som vanligt.. hahah..

men men, jag vet att den är inne här någonstanns iaf..


vi grillade iaf korv i öppna spisen tidigare ikväll, och sedan har vi mest pockat.. allt småplock som tar oändligt mycke tid och som man ändå knappt ser sen.. :P men men, det måste ju göras de med.. men nu sova!

nattinat och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 december 2010 19:42

nu har vi julpimpat balkongen uppe oxå :) hehe.. fast den slinga vi hade var lite för kort, så vi får se om vi sätter dit en till..

även portalen in till vardagsrummet börjar bli julig.. fattas bara lite band så jag kan hänga upp mina stora julkulor :) kommer upp lite bilder senare! hehe..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 december 2010 17:58

ja, nu är vi hemma efter en mysig julmarknad i Storforsen med vänner och familj :) inhandlade en julklapp och sedan fick även 2 små renar följa med oss hem.. hihi.. kommer upp några bilder senare.. nu ska vi fortsätta julpynta och städa här hemma.. självklart så brinner det en brasa i öppna spisen.. vi hade tänkt grilla korv där ikväll.. ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 december 2010 11:45

wiihoo! :) nu bär det av mot Storforsen och julmarknad.. men först ska vi hämta upp Andy och Teresa på byn..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 december 2010 00:38

ja, då var det jul i köksfönstrena och hallfönstret :) får hoppas på att julgardinerna till vardagsrummet kommer till veckan så vi kan göra klart här inne oxå..

sen måste jag in till lule eller pite och handla lite mer julsaker.. mys!


imorgon bär det av till storforsen på julmarknad, så nu äre dags för mig att krypa ner under täcket och sova en stund..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards