Alla inlägg den 12 december 2010

Av Ida Söderblom - 12 december 2010 23:40

det vart inga julkort ikväll.. pyntat klart på nedervåningen istället :) nu fattas bara julgranen, men den kommer inte upp förens om ca 1 vecka.. vi måste ut i skogen och hitta en fin först oxå.. för vi ska ha äkta gran.. :)


har även gjort klart de jag kan av alla smyckesbeställningar.. :) nu väntar jag bara på de saker som fattas, hoppas hoppas de kommer imorgon eller tisdag..


vi har även hunnit med att kolla på film, I Am Legend.. tycker den är riktigt bra! jag hade sett den innan men inte Erik.. så om ni inte sett den sååå.. se den! :P


näe, nu ska jag ta och krypa ner under täcket så man inte sover bort hela dagen imorgon.. :) vi har en del att göra innan vi åker ner till Sundsvall i slutet av veckan.. nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 december 2010 18:15

ååh, nu är vi mätta i magen jag och päälsk, vart ris och korvstroganoff :P känns skönt med en dag då vi inte varit från gården.. vet inte om det någonsin har inträffat förut, inte med oss båda hemma iaf :) haha.. som sagt, skönt!


sedan att vi har fått en massa saker gjorda är ju inte fy skam de heller ;) nu äre bara 4-5 steg kvar i trappen så är all matta och lim borta.. då äre bara finslipningen kvar, målningen oxå självklart.. :P


men nu hade jag tänkt börja med julkorten :) får se hur många jag har inspiration att göra ikväll.. Erik har lovat att sitta med en stund iaf.. haha :P han är inte lika pysslig som mig direkt.. 

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 december 2010 13:58

jag och päälsk tar en just nu liten rast i vårt hemmastök :) lite julmust och pepparkaka får oss nog på banan igen :P


vi stökar för fullt här hemma, julgardinerna är på väg upp i vardagsrummet, armbandet jag började med igår börjar bli klart, ca 150 pärlor senare ;), och Erik håller på att dra bort korkmattan i trappen :) om vi har tur och ork så kanske den blir klar idag.. eller ja, inte målad med iaf trätrapp.. :P

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 december 2010 00:12

gääääsp! kan inte förstå att jag är trött nu, jag sov ju till kl 13 idag :P haha..


vart rester till middag :) kycklingtacos är nom nom nom! annars har vi inte gjort så mycket ikväll, Päälsk har tittat på Dödligt vapen 2 och jag har fortsatt med ett armband.. :) har även hunnit med att tvätta och hänga en maskin med tvätt.. känns skönt när man får lite saker gjorda..


imorgon vet vi inte riktigt vad som händer.. funderar på om vi kanske ska åka ner på byn och gå i kyrkan och titta på lucia.. :) men inget som är bestämt.. fortsätta här hemma ska vi göra iaf.. jag har ju inte fått upp gardinerna i vardagsrummet idag, så de får bli imorgon istället.. :) även garaget ska pimpas, dock inte med gardiner.. haha


näe, nu äre dags att sova innan jag somnar här..

nattinatt och sov gott

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards