Alla inlägg den 7 december 2010

Av Ida Söderblom - 7 december 2010 23:58

nu tänker jag då gå och sova.. :) så kan vi hoppas på att jag orkar med att städa klart här hemma imorgon.. :P

Erik han ska ut och ploga imorgon.. om han kommer hem i bra tid så åker vi till lule och julhandlar lite innan han har match imorgon kväll :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 december 2010 22:20

idag har varit en sån där dag då jag inte fått nå gjort.. bara tagit de lungt och koncentrerat mig på att bli frisk..

jag har mest legat under en filt i soffan, tittat på lite film och serier.. :)

känner mig lite bättre i halsen nu, så vi kan ju hoppas på att det har gjort underverk.. hehee :)


just nu ligger jag och päälsk under varsin filt i soffan och kollar på filmen på 6an, Blodspår.. en rulle med Clint Eastwood =)

pusspuss

Allmänt · Film · TV
Av Ida Söderblom - 7 december 2010 00:38

provbränner en lightscribe skiva just nu :) bara hoppas på bra resultat.. hehe


annars har vi inte gjort så mycket ikväll, jag och min päälsk :) när han kom hem från hockeyträningen såg vi Marmaduke.. hehe.. riktigt rolig film..

just nu väntar vi bara på att bränningen ska bli klar så vi får gå å sova sen.. men vi är nyfikna på hur de blir så vi väntar.. haha..

men vi kan ju säga nattinatt och sov gott här iaf :P

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards