Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ida Söderblom - 22 december 2010 22:22

äntligen har vi landat hemma efter en heldag i lule :) fixat de sista julklapparna och inhandlat julmaten.. men vi glömde rödbetssalladen.. skandal! :P så vi får se till att fixa det imorgon..


imorgon på morgonen ska vi iväg och hugga oss en julgran :) imorgonkväll så ska den kläs.. ska även göra ischoklad imorgon, och kanske koka lite knäck..

men nu ska jag fortsätta på en julklapp som jag måste måste måste blir klar med.. hahaha.. men först ska jag koka lagen så jag kan lägga in sillen :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 22 december 2010 12:43

dags att åka till lule för att julhandla lite.. har precis vält Erik ur sängen ;) snäll som jag är.. haha.. som sagt, hoppas på att det inte är allt för mycke stressade människor, men jag tror att det är att hoppas på för mycket..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 22 december 2010 10:08

hemma i huset igen, eller ja.. vi kom ju hem vid midnatt..  Erik har plogat hela natten, så han sover nån liten timme så bär det av å handla julmat sedan :) vi kan ju hoppas på att det inte är allt för många stressade människor där ute, men det är väl att hoppas på för mycket ;) haha..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards