Alla inlägg den 6 december 2010

Av Ida Söderblom - 6 december 2010 19:57

Nu har jag gjort en till beställning med pärlor och smyckestillbehör :) så nu borde jag ha allt för att göra klart beställningarna tills torsdag typ.. för beställningarna bör komma på onsdag :)


det vart gröt till middag.. jag orkade inte ställa mig vid spisen och Päälsk sa att de gick bra med havregrynsgröt och smörgås.. :) så de vart de..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 december 2010 17:02

jaha, åsså vare de här med middag igen.. less på att inte ha nån inspiration till mat längre.. och att inte ha allt hemma :P verkar som det blir korv och makaroner här hemma ikväll.. tråk.. men men..


har sorterat min "släng alla nya pärlor i denna låda" iaf :P jag beställde ju de pärlor som fattas till beställningarna, men då har jag ingen vaxad bomull hemma.. haha.. tur jag beställer det från en annan sida iaf :P får ta och beställa de ikväll så har jag ju de på onsdag iaf :)


men nu ska jag och päälsken se ett avsnitt av ncis och sedan blire midda :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 december 2010 14:36

så, nu har jag lagt en beställning på lite pärlor från frost08.se.. blev lite extra eftersom det var 25% rabatt =) alltid roligt med rabatt.. hehe..


har plockat undan det mesta här i vardagsrummet nu.. :) så jag tror jag ska dra fram snabeldraken och dammsuga här inne.. fick även ett mail att julgardinerna hit in är på väg.. så vi kan ju hoppas att de kommer imorgon eller onsdag :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 december 2010 13:18

blää! min halsen gör ont.. jag vill inte bli sjuk nu! har inte tid att bli sjuk nu.. det är ju snart jul! buhhuuu..

ska dricka en massa te och klä på mig ordentligt så jag inte blir kall, sen äre bara hoppas på att det vänder.. tror vi har nå halstabletter hemma oxå..


hade ju tänkt städa undan ordentligt här idag, men jag har inte orken.. så jag fortsätter med det här oändliga småplocket som inte syns och som aldrig verkar ta slut.. suck!


men nu tänkte jag ta och kolla igenom mitt pärl-laget så jag kan beställa det som saknas till beställningarna jag har fått :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards