Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ida Söderblom - 8 december 2010 20:47

det vart nån julklapp inhandlad idag iaf :) samt mat och lite julpynt.. hehe.. mysigt att få en stund själv med päälsk och bara gå å kolla.. inte lika kul att plånboken nästan är tom bara :(


jaja, Erik är på hockey nu.. och här sitter jag.. har packat in allt vi köpt, men snart ska jag åka ner på byn igen.. Anton har visst ett jack i näsan, så vi måste åka till sjukan och sy.. men tjurskallen skulle visst spela sista perioden ändå, tejpad som han är.. jaja..


självklart så var det inte rätt grejer som kom med mina pärlbeställningar.. eller, jaa.. det var ju rätt grejer, men inte de grejer jag hade hoppats på.. så nu var jag tvungen lägga en till beställning fast från panduro, å de har ju 59 kr i frakt de jävlarna :P haha.. jag är ju bortskämd med att de andra sidorna jag beställer ifrån har gratis frakt och leverans dagen efter.. men inte panduro inte.. de ska skicka sakerna om 2-5 dagar och dessutom ha 59 kr i frakt.. storhetsvansinne kallas det kanske? men men.. vad göra?


inte vill tvn funka heller, eller boxern vill säga.. vet inte om de är nå fel på den eller hos telia.. irriterande vilket som att inte kunna titta på tv.. :(

men nu ska jag ta och klä mig för å åka ner på byn iaf..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 december 2010 13:25

nu åker vi till lule för att julhandla lite :) både mat, julklappar och andra nödvändigheter står på listan.. vi hoppas på det bästa! :P heheh

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards