Alla inlägg den 14 december 2010

Av Ida Söderblom - 14 december 2010 23:35

Nu har jag iaf lyckats göra 12 julkort, ett halsband och 4 par örhängen :)

Pär och Linda kom förbi en sväng :) Ingen bäbis än, men snart hoppas vi.. Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, förutom att pyssla..


men nu äre dags för sängen, ska ju på nå idioti med af imorgon.. ska ju uppenbarligen gå på nå möte varje onsdag kl 9.. får väl se vad de är för nå.. bara le å se glad ut så jag får mina pengar.. :/


inte många dagar kvar tills vi åker till Sundsvall nu :) inte riktigt klar med alla julklappar som ska med ner, men jag får jalla på lite :P

men nu sängen.. nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 december 2010 18:14

har lyckats göra några julkort idag iaf :) men har en del kvar att göra.. fick en av mina pärlbeställningar idag, och förhoppningsvis så kommer den från panduro imorgon.. :)


Erik åkte precis iväg på hockeyträning, och jag ska fortsätta med mitt pyssel.. :) kommer kanske upp nån bild senare..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 december 2010 11:53

nu är vi hemma i tvärån igen :) vart lite mat på smultert innan vi åkte hem.. Päälsk åt en jullandgång medan jag valde bakad potatis och skagenröra.. mumma!

har faktiskt aldrig gjort bakad potatis själv, kanske man ska prova på de..

kanske tillochmed är nån där ute som kan och har lust att dela med sig av nå smarrigt recept till mig? ;) hehehe..

nu vidare mot julkorten!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 december 2010 09:19

uuuh, känner mig helt slut i kroppen.. :/ inte vart de nå julkort igårkväll heller.. var så trött så jag somnade på engång ;P haha..


nu ska jag ta och göra mig iordning, vi ska ner på möte på banken..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 december 2010 00:18

uuuh.. sitter här i soffan och håller på att somna.. :P

det vart tyvärr inga julkort gjorda hos Teresa ikväll, vi satt mest och surra massa strunt.. :) hehe.. passade även på att ha bilen i deras garage, så den fick tina upp lite åsså satte Erik för kylaren på den när han kom tillbaka från träningen.. så nu hoppas vi på att den håller värmen lite bättre i kylan..


hade tänkt försöka mig på att göra nå julkort nu, men jag vet inte om jag orkar.. haha.. päälsken han sitter och tittar på musikhjälpen :)

äh, jag säger godnatt och sov gott redan nu om det blir så jag går och sover!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards