Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 2 augusti 2012 21:37

jag har fallit för pressen.. skaffat mig instagram som "alla andra" ;)

har dock inte fattat vad jag heter där!?

haha.. kan man vara snurrigare än jag? ni hittar mig antingen som idaallansdotter eller krippy86..


lägger jag upp en bild står det idaallansdotter, men gillar jag någon annans bild så står det krippy86.. jag har väl kanske pillat på någon inställning, fattar mig inte riktigt på det dära än.. ;) 


följ mig gärna, och tipsa mig om andra att följa :)





Av Ida Söderblom - 2 augusti 2012 21:27

Vårt älskade lilla Sesamfrö, som inte längre är lika litet som ett sesamfrö,

har fixerat sig och är klart för avfärd till oss! <3

 

 

Vi längtar efter dig lillskit! :)


Nästan allt såg bra ut hos barnmorskan idag.. Tyvärr var mitt sköldkörtelprov inte riktigt bra, så jag ska ta ett nytt prov imorgon.. men det var inte min ordinarie läkare som ville det, så jag är lite skeptisk till att ändra medicinen.. tycker inte om när olika läkare ska lägga sig i, bättre att en och samma bestämmer sånt dära.. men när det är semester så blire ju lite knas.. 

Sedan hade jag några förhöjda värden i urin, så de har skickats på en odling.. Kanske är en urinvägsinfektion, kanske bara är tillfälligt.. Jag har inga andra symtom så, vi hoppas väl på det bästa.. Får jag feber eller ont så måste jag ringa, annars så hör de av sig när de fått provsvaren..


SF-måttet var 36, 37 med lite vilja sa hon ;) haha.. Hjärtljuden låg på 145 slag/minuten.. Blodtrycket var bra, lite lågt som vanligt.. ingen vikt och inget sockerprov denna gång, ny tid 17 augusti.. Om jag inte fött innan!? say whaaaat!? hahaha.. när hon sa så vart jag helt ställd, jag tycker ju inte ens att det är jobbigt/tungt än.. :P

Nog för att det är fixerat och redo för att komma, men jag är ju "bara" i V 35+3.. jag har ju väntat mig att gå över.. men den som lever får se.. spännande är det iaf! :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 augusti 2012 07:28

sååå less jag var igår/inatt.. det gick bara inte att somna.. :/ att sedan vakna 1 timme innan väckarklockan av att man håller på att sprängas och efter toabesöket inte kunna somna om är ingen hit.. har jag sovit 4 timmar inatt så äre bra.. men men, jag biter i det sura äpplet och beger mig till jobbet.. stänger dock butiken tidigare idag eftersom jag ska iväg till barnmorskan.. är en ny barnmorska eftersom min har semester, men som tur är följer svärmor med då de inte kunde flytta tiden till imorgon så Eriik kunde följa.. jag gillar inte det hära med "nya vårdpersoner"..

nu slänga ihop matväskan och åka ner på jobbet å försöka dölja gäspningarna..

pusspusss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards