Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 15 augusti 2012 20:59

jisses, det är som att någon drar ut pluggen på mig så att all luft går ur som på en luftmadrass, tröttheten slår till med full styrka på bara några sekunder..

hoppas verkligen mitt järnvärde fortfarande är bra på fredag då det är dags för BM-besök igen..


jag har ändå hunnit med lite idag :) tvättat två maskiner, gjort en dubbel sats negerbollar (ja, hos oss heter de så!), en mazarin-kaka och en potatisgratäng har det oxå blivit.. dock hade jag inte nå florsocker hemma så glasyren till mazarin-kakan får jag göra imorgon..


imorgon kommer Päälsk heeem! :D han har beställt baconlindad kyckling, så det är väl bäst han får det då :P så imorgon står det jobb, handla och hem å laga mat/baka på schemat.. därför tänker jag krypa ner under täcket redan nu och hoppas på att få soooooova inatt.. två nätter med orolig sömn är inte så roligt.. :/

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards