Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 6 augusti 2012 21:41

ojojoj, vi går in i vecka 37 idag.. 27 dagar kvar till beräknad bf :D vi längtar efter dig älskade lilla Sesamfrö! :)


jag hade skrivit en fin liten lista igår över vad jag kanske borde packa ner, men så hängde sig datorn.. så inte har jag packat någon BB-väska idag inte.. haha ;) men tack för era tips, jag tar gärna emot fler, så lägger jag ut en lista här sedan över vad som hamnade i min väska..


har haft lite konstiga känningar i magen/bäckenet/låren idag.. humhum, kanske bm skrämde upp mig lite att det kan starta när som helst nu :P haha..

däremot så har jag haft obehagliga sockerdippar/blodtrycksfall under hela dagen idag.. rätt var det är så har jag bara blivit så dära tvärtrött så jag hållit på somna där jag suttit, knappt kunnat hålla i virknålen.. why!? jag har ju ätit mina mål mat och druckit bra med vatten..


nu ska jag lägga upp mina svullna fötter i soffan en stund till och fortsätta med dopklänningen, sedan äre dags för sängen, så kanske jag är lite piggare imorgonbitti än vad jag var imorse.. :P

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards