Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 13 augusti 2012 21:23

20 dagar kvar till BF! och jag tycker tiden bara springer fram.. :P det har börjat bli lite tyngre för ryggen och höfterna, men långt ifrån så tungt som jag "trodde" det skulle vara på slutet..

har svårt att förstå att det inte är så jättelänge kvar tills vårt lilla Sesamfrö är här hos oss.. Men guud vad jag kommer sakna sparkarna i magen! Just av den anledningen så gör det mig inget om bäbbe stannar där inne ;) haha..


  • Din graviditet startade Mån 28 nov 2011.
  • Din menscykel är ca 28 dagar
  • Du blev gravid ungefär Mån 12 dec 2011 (ägglossningen).
  • Du är på dag 260 av 280. (92,9%).
     
  • Du är i vecka 38
  • Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
  • Du är i 9:e kalendermånaden.
  • Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
  • Du är i trimester tre.
  • Beräknat förlossningsdatum Sön 2 sep 2012
  • Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning

Avslutade min 5-dagars kur penicillin igår, så nu hoppas vi på att min UVI är borta.. nytt prov ska lämnas på fredag då det är dags för BM-besök igen.. och Eriik har fått ledigt! :D varje gång han kan följa med är en sån lycka! :)


Den dära BB-väskan är inte packad än, men påbörjad iaf ;) Bäbbes kläder är packade, men inge annat.. ska väl försöka ta mig i kragen och göra det nu här i veckan, man vet ju aldrig när det är dags och lite grejer vill man ju kanske veta att man får med sig iaf..


nu äre dags för mig och stormagen, jaa, den har blivit gigantisk över helgen typ, att hoppa in i duschen och sedan gå å soooooova! har haft oerhört mycket energi idag när jag kom hem efter jobbet, men när klockan slog åtta så hade jag nog kunnat somna här i soffan.. ;) haha..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards