Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 11 augusti 2012 23:13

ja, det blir alltid lite tyst här på bloggen när Eriik är hemma, just för att vi försöker spendera all tid vi bara kan tillsammans, för tiden går grymt fort när han är hemma och vi hinner aldrig allt vi vill..


idag blev det en sväng till Pite och noliamässan tillsammans med Jeepe.. efter över 4 timmars promenixande runt där så kan jag lova er att det kändes i både mage och rygg.. sammandragningar (?) antar jag att det var, magen blev stenhård från och till.. småhögg lite grann gjorde det oxå..

dock så känns ryggen ganska så bra nu ikväll ändå :) men magen är fortfarande väldigt hård..


efter mässan blev det en snabbsväng in på coop för att proviantera, sedan hem hit och slänga ihop lite middag.. inbakad fläskfilé, kroketter, baconlindad halloumi och sallad :) omnomnom! kladdkaka, hallon och vaniljvisp till efterrätt! grabbarna och jag var då väldigt nöjda!


nu tänker jag allt krypa ner under täcket, imorgon äre dags för päälsk att åka iväg på jobbet igen :( som sagt, tiden går på tok för fort när han är hemma..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards