Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 7 augusti 2012 21:51


Här kommer en liten uppdaterad bild på dopklänningen :) 39 varv av 94 är nu färdiga, på ena stycket! sedan ska det virkas ett stycke till, ämar och kantvarv i halsen :)

börjar dock fundera på om det blir stor!? jag som var så rädd att den skulle bli för liten.. ? jaja, den som lever får se.. jag river inte upp, utan jag fortsätter.. i västa fall får jag virka en till ;) haha..

pusspuss

UVI

Av Ida Söderblom - 7 augusti 2012 18:32

Mammas lilla skruttunge har gett mig UVI.. eller om det är Sesamföet som gett mig det eller inte har jag ingen aning om, men jag har då aldrig haft det innan.. Har inte haft några känningar överhuvudtaget, men det visade ju förhöjda värden när jag var hos barnmorskan förra veckan, så de bestämde sig för att göra en odling och det visade bakterier.. hade det inte varit för att jag är gravid så hade de inte gjort något eftersom jag inte har några känningar av det, men nu ska det behandlas med penicillin.. så det blir en sväng till apoteket imorgon oxå, jag som redan varit dit en sväng idag.. :P


nu ska jag krypa ihop i ett soffhörn och inte röra mig därifrån på hela kvällen, mer än om jag måste på toa ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 augusti 2012 07:25

ja, jag har då verkligen sovit som en stock inatt.. har inte vaknat en enda gång under hela natten, sååå skönt! synd bara att jag gäna hade fortsatt sova när väckaren ringde oxå.. måste verkligen försöka ta en lång sovmorgon till helgen.. men som vanligt när jag och Eriik planerar att bara vara hemma/göra det vi vill så kommer det säkert dyka upp något ont, dumt måste som förstör allt.. men vi kan ju hoppas på en helg där vi faktiskt har tid att kanske hinna se en film tillsammans och bara ta det lugnt..


nu blie packa matväskan och åka ner på jobbet.. ska vara i kiosken idag, iaf en stund.. men vädret såg inte så himla lockande ut måste jag säga.. här i Tvärån är det helgrått iaf..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards