Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Ida Söderblom - 31 augusti 2012 22:01

Den sista arbetsdagen slutade inte direkt som jag hade tänkt mig.. Vart ett besök på akuten mitt under dagen, då min kära sambo hade gjort illa sig i knät riktigt ordentligt.. :/ så nu hoppar han omkring på kryckor här hemma och äter smärtstillande.. röntgen bilderna visade inga skador som tur var, men de kan ju inte se ledband, korsband och sånt på dessa bilder, så troligast äre något sådant som spökar.. han skulle få en tur till ortopeden inom 7-10 dagar, de kunde inte undersöka knät ordentligt nu då det är så svullet..


är trött å slut i skallen nu, så det blir en tidig kväll trots att det är fredag.. :P gäller att försöka passa på att vila upp sig inför det som kanske kommer..

har känt bäbbe röra sig nu på kvällen, så jag kan nog somna utan att oroa mig allt för mycket.. men ska ringa in till förlossningen imorgon å höra vad de säger, om de tycker vi ska komma in igen eller inte.. är inte direkt nå mer rörelse, men jag känner ju lillen iaf..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards