Alla inlägg under december 2010

Av Ida Söderblom - 22 december 2010 10:08

hemma i huset igen, eller ja.. vi kom ju hem vid midnatt..  Erik har plogat hela natten, så han sover nån liten timme så bär det av å handla julmat sedan :) vi kan ju hoppas på att det inte är allt för många stressade människor där ute, men det är väl att hoppas på för mycket ;) haha..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 21 december 2010 11:02

Ja, nog känner jag mig mest bara stressad just nu :( men men, ska försöka ta det lite lungt, jag hinner inget mer ändå :P


nu ska vi ta och äta lite frulle, sedan blire en sväng i birsta och hitta en julklapp till Lasse :) sedan ska vi till Sassa och lämna klappar till pojkarna och Sassa med självklart :) blir även en sväng på graven och tända ljus hos Pappa och morbro.. efter de blire julbord, om det inte är superäckligt med folk vill säga.. haha..


senare idag så styr vi norrut igen, för Erik ska troligast ploga inatt..

så om vi inte hörs förens imorgon, hejdå Sundsvall :( jag saknar er redan..

Goood Juuul!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 20 december 2010 13:52

sitter hemma hos mammi nu :)

har slagit in en massa paket och nu bär det av till birsta.. ska inhandla lite julklappar och sedan bär det av till mommo på middag ..

försöker planera in en träff med alla jag vill träffa, om jag har missat nån så slå en pling :) tyvärr så åker vi hem redan imorgon :(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 19 december 2010 13:57

jäääs, nu ska vi bara packa in grejerna i bilen så åker vi mot Sundsvall sedan :) ska bli skönt att äntligen få komma iväg, men nog känner jag mig lite stressad över allt som ska hinnas med innan jul.. meeen, det får så lov att gå helt enkelt :)

vi hörs, och syns hoppas jag!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 19 december 2010 00:49

åker ner på byn en sväng med några nattmackor till min älskade sambo som plogar inatt igen.. :) slängde även med en liten kaka och julmust, då blir han glad..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 18 december 2010 23:45

ja, här sitter jag ensam en lördagskväll.. Erik är ute och plogar han.. men imorgon åker vi till Sundsvall! =D fast inget verkar ju gå min väg ändå..

känner mig mest bara stressad och julkänslan försvann.. inte roligt!


näe, ska ta och slå in lite julklappar..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 18 december 2010 13:52

  

igår var det två år sedan vi var tvungen att ta bort min älskade Herkules :(

det känns som det hela hände igår..

jag hör fortfarande ljudet av dina klor mot parketgolvet när du kom tassande, jag tänker fortfarande att "den där biten äter Herkan upp" när jag tappar en bit mat på golvet i köket, jag väntar fortfarande på att du ska hoppa upp i sängen varje kväll men mest av allt saknar jag din glädje, närhet och förmåga att få mig att må så dära otroligt bra..

Av Ida Söderblom - 18 december 2010 12:04

ååh.. min päälsk är inte hemma än.. :( han har nu suttit 13 timmar bakom spakarna i traktorn och plogat.. och det fortsätter snöa.. jag vill ju åka till Sundsvall, nu nu nu nu NU! men att säga nej till jobb är uteslutet.. suck!


näe, ska ta och fixa lite mat tills han kommer hem.. han har traktorn med sig så han ska kunna skotta av våran gård :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards