Alla inlägg under december 2010

Av Ida Söderblom - 17 december 2010 23:48

javisst, Erik han plogar och jag sitter här hemma och pysslar med julklappar :) blev precis klar med min älskade storebrors julklapp..

har en del som jag ska hinna med att göra klart innan avresan till Sundsvall, inte för att jag ens vet när det blir just nu.. men men :P

om jag får som jag vill så åker vi imorgon efter att Erik har plogat klart, runt 8-9 nån gång.. men om det blir så han ska ploga imorgon natt oxå så blire avresa på söndag.. den som lever får se.. :)


näe, fortsätta pyssla och slå in klappar så jag blir klar nån gång och får sova lite om jag ska köra imorgon, om det blir avfärd.. alla dessa om om om om :P

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 december 2010 19:53

ja, idag vart det risgrynsgröt till middag :P enkelt och fort gick de..

har även inhandlat grejer för att göra klart lite julklappar :) var till Kristina och hämtade lite julklappar som ska till Sundsvall, å då fick jag skriva ut bilderna hos henne som jag inte lyckades skriva ut här hemma igår :)


levererat smycken har jag oxå gjort idag.. och klantig som jag är så har inte kommit ihåg att fota dem.. men men.. smällar man får ta..


nu ska jag ta och klippa å klistra lite ;P förhoppningsvis blir det att åka till Sundsvall imorgon, eftersom Erk inte har hört nå om någon mer plogning..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 december 2010 13:48

hahaha.. jaa, man kan ju undra om vi är insnöad här hemma? :P

vi klev upp för ca en halvtimme sedan, vart så jag hämtade hem Erik vid 6 imorse.. båda måde pyton så jag vet inte om det var nå vi ätit?


så här såg de iaf ut när jag hade gått ner för trappen imorse :P

 

Nu syns det inte att det är någon som gått där igen.. hahah :P kanske så att vi får ta och skotta fram trappen kanske.. eller åka på rumpan ner? ;)


Nu ska vi ta och åka ner en sväng på byn iaf :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 december 2010 02:30

haha :P vart så jag gjorde 3 st armband ändå.. men nog var det lite mer piller än vad det brukar vara då man är pigg.. hehe..

men nu ska jag nog gå och sova nån timme innan jag åker ner på byn för att hämta hem min päälsk, känner att jag håller på att somna här i soffan, å gör jag de så kan jag inte gå imorgon.. hahaha :P

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 december 2010 01:39

uuuh.. vad trött jag blev.. :/ ser att klockan snart är 2, jag som hade tänkt försöka hålla mig vaken tills Erik sluta så vi fick sova tillsammans sen, men det är nog ingen idé att försöka ens..


blev väldigt less nyss, har 4 A4 kvar att skriva ut, men nu är mina patroner helt slut.. :/ bara gult kvar.. så nu måste jag fixa de på annat sätt, illa kvickt! :/


har inte gjort några armband, funderar på att göra dem nu.. men så trött som jag är så kommer jag väl tappa alla pärlor på govlet eller nå.. haha..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 16 december 2010 23:49

japp, min päälsk är ute och plogar på byn :) hans första runda ensam, så jag sitter hemma och håller tummarna för honom.. hehe.. ska även passa på att slå in lite julklappar nu ikväll hade jag tänkt..

det blir ju så att vi får skjuta upp våran Sundsvalls-resa några dagar, iaf om det fortsätter snöa så hära, för om det gör de så äre Erik som ska ploga... :) som sagt, klirr klirr i kassan! det säger vi inte nej till..


men nu ska jag ta och tillverka några armband :) eftersom jag har svårt att sova ensam så ska jag försöka hitta lite saker att göra nu..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 16 december 2010 13:55

jääs! idag låg det "3 paket" i brevlådan som jag gått och väntat på :) nu fattas det bara 1 så är vi i hamn ;) heheh..

Erik plogar fortfarande, och han ska ut ikväll/inatt oxå.. klirr klirr i kassan! :)


näe, nu ska jag ta och göra klart en beställning på ett halsband och 3 armband :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 16 december 2010 09:54

jahapp, då har min päälsk åkt iväg för att ploga :) hoppas det går bra! sen tycker jag att det kan sluta snöa inatt och vara uppehåll tills på måndag, så han slipper säga nej till jobb eftersom vi ska till Sundsvall :P haha

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards