Alla inlägg under april 2011

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 22:37

usch å fy, min nacke är inte snäll mot mig ikväll! känner att jag har en massa knutar som behöver knådas ut.. men just nu gör det bara så förbannat ont om man tar där.. tror jag ska ställa mig i en varm dusch och hoppas på att det blir bättre..


har även lyckats formatera bort en massa bilder från min kamera innan jag lagt in dem på datorn :( men Erik har hittat nå program som han kanske, kanske, kanske kan få tillbaka dem med.. klantarsel är vad jag är!


nu duschen, sedan sova.. eller vänta.. omplanering, jag måste ju ha ett mellis oxå.. mellis, dusch, sova :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 21:51

 

Läderhalsband med 2 stansbara brickor fastknytna i läderband

130 kr.


 

Läderhalsband med 2 stansbarabrickor med kedja.

130 kr


A-Ö, 0-9, prickar och hjärta går att få instansat.

Frakt tillkommer på priset. Vill du bara ha 1 bricka eller fler, säg till! :)

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 19:17

Alla behöver vi en skyddsängel ibland! :) Självklart är allt nickelfritt, frakt tillkommer på priset. Finns att få i massor med olika färger, bara önska din favoritfärg!


50 kr/par


Stora

 

Små

     

 

Här ser ni storleksskillnaden mellan de små och de stora. De stora är ca 2,5 cm hög utan örkroken.. Finns även att få som halsband, även med ännu större änglar och massor med färger :)

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 19:09

 

 

Halsband med skyddsängel och ett hjärta som är fint som det är, eller med ett stansat namn :) självklart är allt nickelfritt.. frakt tillkommer..

A-Ö, 0-9, punkt och hjärta går att få instansat

130 kr

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 16:59

  Memorywire armband med vaxade glaspärlor i vitt, lila och hematit.

100 kr Såld!

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 16:55

ja, inte kan jag påstå att jobbmässan i Lule var så mycket att hänga i julgranen.. men Eriik delade ut sitt CV till lite olika företag och fick några mailadresser han skulle maila in ansökan till.. så det är väl bara hålla tummarna :)


annars gjorde vi inte så mycket i Lule.. Gick lite på stan och biltema så klart ;) haha, sedan innan vi åkte hem passade vi på att åka och köpa lite skinn så nu ska jag göra lite tenntrådsarmband..


har även packat lite beställningar på smycken som har kommit in, så de ska postas imorgon, tömningen idag har redan varit.. men då har ni smyckena på måndag iaf :)

nu äre dags att äta mellis..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 09:15

Memorywire armband är populära då det passar alla handleder, eftersom man snurrar på sig armbandet och man behöver inte krångla med något lås! :)

Frakt tillkommer på priset och ALLT är nickelfritt!


Memorywire armband i guld med jadeliknande stenar

100 kr 


  Somrigt memorywire armband med gröna krackelerade glaspärlor, vita mellandelar och blommor.

80 kr


  Blommiga örhängen, finns även i andra färger

50 kr/par

Av Ida Söderblom - 7 april 2011 09:10

haha.. gårdagens geocahingrunda säger jag inte så mycket om nu, mer än att den gav mig över 11000 steg ;)


nu håller vi på att göra oss klara för att åka till Lule på jobbmässa :) samt köpa lite tenntrådsgrejer :) så det blir nog tyst här på bloggen en stund idag..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards