Alla inlägg under april 2011

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 15:42

har redan fått ihop över 7000 steg och klockan är inte ens fyra än! =D blir en bra dag stegmässigt.. ska ta en till promenix och sedan tillbringa 1 timme i gymmet så är vi hemma med den hära dagen oxå! :)

men nu ska jag fortsätta pyssla lite innan det är dags för mellis, igen.. mat mat mat mat mat, tycker inte jag gör nå annat än äter ibland ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 12:35

har pratat med en del andra opade personer om känslan jag fick igår när jag slarvade med mina mål.. vissa tror att det mer troligt var ett blodsockerfall än en dumping.. men nu ska jag iaf sköta mig :) inte hålla på slarva så dära, för det äre inte värt!


sitter och pysslar lite nu, fått klart lite mera beställningar.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 april 2011 10:48

Nu har vi precis kommi hem efter att ha varit ner på byn en sväng :) Har fått mina pengapapper underskrivna så jag kunde posta dem.. Sedan har vi även hunnit med att gömma en till lite cache ;) denna är dock svårare än de andra vi har gömt..


fick lite pärlor med posten idags å nu kan jag göra klart alla beställningar :) kommer även upp lite nytt här på bloggen snart.. är så roligt att få lite feedback på det jag gör :)


snart mellis och sedan promenix i soooolen :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 april 2011 21:36

9000 steg senare har jag landat hemma igen.. :) Emmelie och jag lyckades få ihop bra med steg.. så nu måste jag springa runt här hemma så jag kommer över 10000 ;) haha.. blir ingen träning på cykeln idag.. promenixen får duga :)


däremot så har jag slarvat rejällt med maten idag :( blev så konstigt när vi klev upp sent, så när jag egentligen borde ha ätit 4 mål så hade jag ätit 2 och gått över tiden för mitt mellis med nästan 2 timmar.. promenixade på konsum och köpte frukt.. kändes konstigt i magen, både för och efter frukten.. kan det ha varit nån form av dumping tro?

jaja, jag lär av mina missar och imorgon äre jag som sköter mig ordentligt och äter på efter klockan igen!


nu blire film med min snygging :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 april 2011 16:14

Idag är en sån dära dag då jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet och sova tills allt känns bra igen..

Men icket, på med lånkallingar, tjocksockar och en extra tjocktröja åsså bär det av ner på byn för att gå en promenix med Emmelie :) Fryser jääävulskt mycket idag, men inte ska det få stoppa mig inte!


har fått klart ett tenntrådsarmband idag :) kommer kanske, kanske, upp en bild ikväll.. beror lite på hur mitt humör är..

men nu leta mera kläder och sedan iväg! måste även passa på att inhandla lite frukt när vi ändå är nere på byn så jag har lite bra mellisar hemma.. blir lätt att jag struntar i dem när det inte finns nå jag vill ha eller så hemma..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 april 2011 15:46

För ett tag sedan åkte vi iväg till isbanan i Sikfors och körde lite isräjsing! ;) Självklart glömde jag kameran hemma, så ni får nöja er med mobilbilder.. fick dock inte med alla ankringar, men en på Koper kom iaf med på bild ;) men när jag snurrade och hamnade i drivan, det finns inte dokumenterat, så då hare inte hänt, eller? hahaha :)


     

Antons bild fick åka på släp hem.. Kopers volvo ser kanske liiiiiite nerlastad ut ;)

Av Ida Söderblom - 12 april 2011 14:34

Har precis lagt in lite bilder från mobilen som jag tänkte visa för er.. Både denna helg som nyss varit och den före så har vi varit ute vid sommarstugan, fällt några träd, grillat och umgåtts med familjen :)


Söndag 3 April

   

 

Grabbarna ville inte vänta på motorsågen ;)


 

Inimini snögubbe :)


Söndag 10 April

   

 

  Och när man får soppatorsk så äre bra om man hittar en snäll traktor som bogserar en tills hjälpen kommer med en dunk bensin ;)

Av Ida Söderblom - 12 april 2011 11:47

igår efter vi hade ätit åkte vi ner på byn enbart för att hämta en hålsåg.. men vart det så? icke, Erik vart utringd på jobb, en översvämmning pga en vägtrumma som hade isat igen.. men det var inte bara en trumma, och det var inte lite vatten!


 

 

det hela slutade med att vi var tvungen att hämta en grävare, och då behövdes det en lastbilschaffis till eftersom Eriiks bror inte har lastbilskort, så då fick jag köra :)


så den dära hålsågen vi skulle ner å hämta, ja den slutade i jobb mellan 19.00 och 03.00 inatt.. klockan var 04.00 innan jag kom i säng, och när väckaren ringde kl 8 imorse så kan jag lova att jag totalignorerade den! ;)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards